Смяната на клапанът за картерните газове при мен не реши проблема с клатенето, клапанът беше фикснат с ремонтен комплект. Винта на дроселната клапа не съм го развивал, както и завивал. Човек, казвам ти че по колите само ЕКУ-то не съм се сетил да сменя, оправия няма.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Приключението, което все още не е завършило
Collapse
X
-
Хмм, интересно кое точно се износва, съсипва или каквото там става, та няма оправия каквото и да я сменяш. За сега ще търся друг дебитомер да пробвам с него как ще е, защото имам съмнения, че този не е много в ред. Не съм правил нищо и няма да правя, докато малко не се пооправи времето, че е студ и вали. Иначе с адаптирано дроселче към китайското дебитомерче много редко ми клати оборотите. Напримерно на място никога не подскачат, а понякога в движение като изключа от скорост оборотите ми падат на 700, вдигат се на 1200 и заспиват на 900. Също е странно защо като качвам баир на 2ра с много лека газ около 1300 оборота и като изключа от скорост ми изгасне на бензин, но това се случва много рядко. Като я карам на бензин нямам почти никакви ядове и оплаквания, но не мога да я карам на газ и поне моето обяснение е китайския дебитомер. Клатенето на обороти е постоянно каквито и настройки да правя.Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 21:11.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Аз чета, но както виждаш има хора, които не са си газифицирали Алфите и са сменяли куп работи и пак не работи като часовник.
ПС Къде точно седи това клапанче за картерните газове, което написа по-рано?Last edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 22:41.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
147тс и 156тс преди фейслифта нямат много общо в управлението и съответно в решението на проблемите с клатещи се обороти и трудно палене и т.н.
Това пък за трудната настройка на газта е малко несериозно. Само да са наред компонентите на газовата ТуинСпарк-а е една от най-лесните и непретенциозни за настройка коли.
На тази от подписа ми газовата е на 33000км. и откакто е монтирана 2 пъти и е сменен филтъра и нищо друго. Нямам клатене, пукане, заглъхване и т.н. нито на газ нито на бензин. Газовата е нисък клас Фобос с турски дюзи и изпарител - демек една от най-евтините възможни.
ScuderiaItalia препоръчвам ти да си смениш диагностика, щото тия разсъждения за дебитомерите ми говорят, че въобще не знаете какво трябва да се гледа при диагностика освен грешките.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
Comment